وب تاریک :

شاید تا به حال تصور افراد بسیاری از اینترنت شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، آمازون و اینستاگرام است. اما علاوه بر این وب‌سایت‌ها، شبکه‌ای بزرگ و پنهانی وجود دارد که احتمالا از وجود آن بی‌خبر هستید؛ این شبکه با نام‌های دارک وب، دارک نت و دیپ وب شناسایی می‌شود. دلیل نام‌گذاری این شبکه به دلیل فعالیت‌های پنهان و ناشناخته‌ی آن است. در این شبکه تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با پسوردهایی محافظت شده‌اند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید ازچندین پِی‌وال‌ها گذشته و از نرم‌افزارهای مخصوص استفاده کرد.
تا به حال به نظر می‌رسد دارک وب ۵۰۰ برابر بزرگ‌تر از شبکه‌ای است که روزانه کاربران به آن دسترسی دارند. این شبکه به طور کامل مخفی بوده و بر اساس تحقیقاتی که توسط نشریه‌ی Nature به چاپ رسیده، گوگل قادر به ایندکس کردن دارک وب و ردیابی آن نیست؛ در حقیقت تنها ۰.۰۳ درصد از تمامی اطلاعات آن در جستجوهایی که توسط گوگل انجام می‌شود نمایش داده می‌شود.
بیشتر اطلاعات دارک وب در پایگاه‌ داده‌هایی نظیر LexisNexis ذخیره می‌شود. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند. هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالبا این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند.

 

وب تاریک

 

سطوح مختلف دنیای وب:

۱_ وب سطحی:

دسترسی : برای عموم

شامل: گوگل، بینگ، یاهو، یوتیوب، فیسبوک، توییتر و تمام شبکه های اجتماعی، تمام جیمیل، ایمیل و هات میل ها..

۲_ وب میان سطحی:

دسترسی: برای افراد بالغ در زمینه اینترنت شامل: سایت های آپلود و دانلود رایگان، و .

۳_ وب عمیق:

دسترسی: فقط با پروکسی و vpn شامل: ویکی های مخفی و غیرقانونی، و خلاف های آماتور

۴_ وب تاریک:

دسترسی: با نرم افزارهای مخصوص که از vpn های ابری یا حداقل ۷ پروکسی همزمان استفاده می کنند.

شامل: سایت های ناشناس، قاچاقچیان کودک و کودک آزاری های آماتور و حرفه ای

۵_ وب Cthulhu:

دسترسی: فقط در زندان ها و شبکه های مافیای!

شامل: خلافکاران و مافیای سطح یک و دیلرها و بیماران کودک آزار

 

سطوح مختلف دنیای وب

 

نمونه وب تاریک :

فعلاً بعلت رعایت قانون محتوای مجرمانه از آموزش کامل دارک وب معذوریم. لذا فقط نمونه ای از یک سایت در دنیای تاریک را به نمایش در می‌آوریم.

به آدرس سایت توجه کنید. این آدرس همواره در حال تغییر است و اگر شما آدرس این سرویس را در مرورگر خود وارد کنید هیچ صفحه ای برای شما باز نمی‌شود.

پسوند سایت ها در وب تاریک onion. , cab است که در گوگل یافت نمی‌شود و مرورگر و موتور جستجوی مخصوص خودش را دارد و پولی در این سایتها جابه جا نمی شود و از بیت کوین استفاده می‌گردد. سعی نکنید وارد وب تاریک بشید و اگر خیلی مشتاق بودید حتماً به نکات امنیتی که قبلا در خصوص دسترسی به دارک وب گفته شده توجه کنید چون ممکن است به محض ورود هک شوید

 

نمونه وب تاریک

 

جرائم در وب تاریک :

مطالبی  که در مورد دارک نت منتشر کردیم و گفته شد فقط در یک شاخه ذکر شده لذا بصورت کامل به ۲ زیر مجموعه قابل دسترسی در دنیای تاریک می‌پردازیم .

گروه اول- جرائم فیزیکی:

۱. مواد مخدر

تاجران مواد مخدر در این شبکه‌ی دیجیتالی به تبادل انواع مختلف مواد مخدر می‌پردازند. بیشتر کاربران چینی به واسطه‌ی این شبکه در طول ۲۸ ماه از فروش مواد مخدر ۲۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

۲. ارز تقلبی

در دارک نت تمامی ارزها از جمله پوند، یورو ویین در حال تبادل است و می‌توان ارزهای تقلبی را از طریق این شبکه تهیه کرد.

۳. مدارک جعلی

نسخه‌ی جعلی  ازجمله پاسپورت، گواهینامه‌ی رانندگی، مدارک شهروندی، کارت شناسایی، مدارک دانشگاهی، مدارک مهاجرتی و حتی کارت شناسایی دیپلماتیک از طریق دارک نت قابل تهیه است. به عنوان مثال تهیه کردن نسخه‌ی جعلی گواهینامه‌ی رانندگی ۲۰۰ دلار و نسخه‌ی جعلی پاسپورت‌های آمریکا و انگلستان بیش از چند صد دلار در برمی‌گیرد.

۴. اسلحه، مهمات و مواد منفجره

اسلحه‌هایی مانند کلت‌ها و مواد منفجره‌ی C4 در دارک نت قابل تهیه هستند. این مهمات از طریق جاسازی در آلات موسیقی، اسباب بازی‌ها و وسایل الکترونیکی به دست مشتری می‌رسدودر بسته بندی‌هایی صورت می‌گیرد که توسط اشعه‌ی ایکس قابل شناسایی نباشد.

۵. قاتل (Hitman)

در دارک نت برخی شرکت‌های غیرقانونی در حال فعالیت هستند که معتقدند اگر کسانی که کینه‌های شخصی دارند می‌توانند با استخدام قاتل، فرد مورد نظر خود را به قتل برسانند! البته این مورد دارای شروطی است؛ به عنوان مثال نمی‌توان قاتلی را برای به قتل رساندن افراد برتر دنیای سیاست مانند روئسای  جمهور استخدام کرد.

۶. اعضای بدن انسان

در گوشه و کنار این شبکه‌ی مخفی بازار سیاه پر جنب و جوشی دیده می‌شود که در آن اعضای بدن انسان و ارگان مختلف به فروش می‌روند. به عنوان مثال قیمت کلیه ۲۰۰ هزار دلار، قلب ۱۲۰ هزار دلار، کبد ۱۵۰ هزار دلار و یک جفت چشم ۱٫۵۰۰ دلار به فروش می‌رود.

 

جرائم در وب تاریک

 

معاملات دارک وب که در ویدئوی زیر خواهید دید:

  1. خرید و فروش اجساد به منظور برقراری رابطه جنسی /Necrophilia
  2. خرید و فروش داروها و مواد مخدر از جمله ماروانا(ماریجوانا) ال اس دی، هروئین، کوکائین و انواع کریستال ها مثل شیشه و … /Drugs
  3. استخدام قاتل حرفه ای و در سطح بین المللی / Hire a Hitman
  4. سوء استفاده از حیوانات و انتشار تصاویر آزار حیوانات به وحشیانه ترین حالت ممکن /Animal Crush
  5. فروش و خوردن گوشت و اعضای بدن انسان و حتی دستورات پخت گوشت انسان / Cannibalism
  6. پخش مستقیم تصاویر آزار و اذیت انسانها توسط جلادان حرفه ای و کشتن آنها /Live torture stream
  7. ویدئوهای سوء استفاده های جنسی و آزار کودکان/Child Pornography
  8. سه مورد آخر فقط در Cathulhu وب با دسترسی بسیار بسیار سخت یافت می شود.

 

 

 

دانلود فیلم مستند Deep Web

تاریخ اکران: ۲۰۱۵

ژانر: مستند

زبان: انگلیسی

کارگردان: Alex Winter

ستارگان: Cindy Cohn , Andy Greenberg , Joshua L. Dratel ,

خلاصه داستان: این مستند به بررسی کامل ظهور یک اینترنت جدید که رمزنگاری شده، غیرمتمرکز، خطرناک و فراتر از قانون است، میپردازد.

Bluray 720: opizo.com/D1rufp

Bluray 1080: opizo.com/WUsJXn

   opizo.com/dfNIYZ :(زیرنویس)Subtitle

 

برای دانلود فیلم بعد از باز شدن لینک “رد تبلیغ” را بزنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...