سایت Carrot2

این سرویس نیز یک موتور جستجوی دیگر است که نتایج را بر اساس موضوعات آنها در دسته‌های مختلف ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این موتور جستجو اینست که سه فرمت متفاوت برای فیلتر کردن و نمایش نتایج دارد.

در جستجوی اولیه، مثل سایت‌های قبلی، دسته‌های مختلف در منوی سمت چپ ارائه می‌شوند.گزینه‌های Circles و Foam Tree گزینه‌های متنی را به قالب‌های گرافیکی تعاملی تبدیل می‌کنند. اندازه هر بخش بر اساس میزان نتایجی که در آن قرار می‌گیرد، تعیین می‌شود.

برای مثال، با جستجوی اسم michael bazzell، بزرگ‌ترین بخش به OSINT Traninig تعلق می‌گیرد. با کلیک بر آن بخش، تنها نتایجی ارائه می‌شود که مربوط به همان بخش است.

سرویس Carrot2

 

سایت Exalead

این سرویس در جستجوی اسناد و فایل‌هایی که عبارت مورد جستجو در متن آنها آمده، خوب عمل می‌کند. عملگر filetype در این موتور جستجو نیز مانند دیگر موتورهای جستجو کار می‌کند. در این سایت گزینه جستجوی اسناد در FOCA (یک اسکریپت فراداده ساده) نیز ارائه شده است.

موتور جستجوی Voxalead که وابسته به این سرویس است، فایل‌های صوتی و تصویری را به دنبال یک کلمه خاص جستجو می‌کند. این کار با استفاده از تکنولوژی‌های تبدیل صوت به متن انجام می‌شود. این سرویس تمامی یک فایل صوتی را تا رسیدن به عبارت مورد جستجو مورد بررسی قرار می‌دهد. نتایج بر اساس زمان نشان داده می‌شوند. در حال حاضر، اکثر نتایج این سرویس، لینک به فیلم، اخبار عمومی و رسانه‌های خبری است.

https://www.exalead.com/search/

http://voxalead.labs.exalead.com/

سرویس Exalead

 

سایت Million Short

این سرویس، ویژگی مفیدی ارائه می‌دهد که در هیچ یک از سایر موتورهای جستجو ارائه نمی‌شود. ما می‌توانیم انتخاب کنیم نتایجی که به پرطرفدارترین یا کم‌طرفدارترین وب‌سایت‌ها از میان یک میلیون وب‌سایت لینک دارند، پاک شوند. با این کار نتایج محبوب (یا غیر محبوب) حذف می‌شوند و ما می‌توانیم بر نتایج وب‌سایت‌های ناشناخته (یا پرطرفدار) تمرکز کنیم.

همچنین می‌توان انتخاب کرد که نتیجه ما، تنها حاصل از صد هزار، ده‌هزار، هزار یا صد نتیجه برتر باشد، یا اینکه نتیجه‌ای از آنها ارائه نشود.

https://www.millionshort.com/

 

سرویس Million Short

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...