شبکه Tor

شبکه Tor یک نرم‌افزار رایگان برای ارتباطات بی‌نام است. نام این نرم‌افزار، مخفف نام اصلی شرکت آن یعنی The Onion Router است. این برنامه ارتباط اینترنتی، از طریق یک شبکه رایگان جهانی و داوطلبانه که شامل بیش از شش هزار ایستگاه بوده، کاربر را از هر سازمان، برنامه تجسس و تحلیل اطلاعات پنهان می‌کند. کشف کاربری که از این شبکه استفاده می‌کند، کار بسیار دشواری است. به‌علاوه، این قابلیت در یک وب‌سایت که تحت پوشش شبکه Tor است، نیز کار می‌کند.

این سایت‌ها معمولاً در رابطه با موارد مخدر، خرید فروش تسلیحات، یا هرزه‌نگاری کودکان هستند.

از آنجا که این سایت‌ها در شبکه‌های معمولی پذیرفته نمی‌شوند، یافتن و اتصال به آنها به شیوه معمولی دشوار است.

دو موتور جستجو و یک پروکسی به این کار کمک می‌کنند که در آینده آنها را معرفی می‌نماییم

 

 

موتور جستجوی Ahmia

این یک موتور جستجوی قدرتمند برای شبکه Tor است. در حالی که هیچ موتور جستجویی نمی‌تواند شبکه‌های Tor را پیدا کند، این موتور جستجو این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

هر نتیجه دو گزینه مشاهده در بر خواهد داشت. گزینه اول لینک مستقیم به نتایج Tor در شبکه onion است. اگر شما از طریق مرورگر Tor Browser Bundle به اینترنت متصل نباشید، این گزینه کار نخواهد کرد. گزینه دوم با عبارت Proxy مشخص شده است. این لینک نتایج را از طریق Tor2Web نشان داده و اجازه می‌دهد از طریق ارتباط آن با شبکه Tor نتایج را مشاهده کنید.

تصویر ذیل این لینک‌ها را برای جستجوی عبارت OSINT نشان می‌دهد.

https://ahmia.fi

موتور جستجوی Ahmia

 

 

سرویسZaba search

با وارد کردن هر نام واقعی به همراه منطقه مورد سکونت (فقط مخصوص ایالات متحده آمریکا)، صفحه نتیجه که شامل نام کامل، آدرس و شماره تلفن است، در دسترس ما قرار می‌گیرد. این سایت همیشه شامل آدرس و شماره تلفن‌های فهرست نشده است. هر لینک دیگری در نتایج، ما را به سایت‌های پولی هدایت می‌کند.

وقتی از این منبع استفاده می‌کنیم، بهتر است بر نتایجی که در صفحه اول نتایج ارائه شده است، تکیه نماییم.

بعنوان مثال در این سایت به جستجوی نام Leon R Laporte که در منطقه نیویورک هست پرداخته‌ایم.

http://www.zabasearch.com

سرویسZaba search

 

 

موتور جستجویOnion Cab

این موتور تلاش می‌کند تا سایت‌های پنهان Tor را به نمایش بگذارد. در بعضی موارد، نتایج شامل لینک‌هایی است که در جای دیگر قابل دستیابی نیست.

با غیرفعال کردن گزینه “Only show domains which were online during the last24 hours” که مربوط به نمایش دامین‌هایی است که فقط در ۲۴ ساعت گذشته فعال بوده اند، نتایج دیگری دریافت می‌شود. این صفحه دیگر به‌ صورت آنلاین وجود نداشت، اما با اطلاعات محدود مطرح شده در آن، می‌شود نتایجی برای یافتن آدرس اصلی از آن برداشت کرد. همه نتایج، که دارای لینک‌هایی بودند که پیش از این از طریق پروکسی Tor و از طریق Onion Cab باز شده بودند. این کار به ما اجازه می‌دهد که نتایج را بدون اینکه به شبکه Tor متصل شویم، مشاهده نماییم.

https://onion.cab

موتور جستجویOnion Cab

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...