سرویس Scribble Maps

گاهی اوقات نقشه‌های پیش‌فرض گوگل و بینگ کار ما را هنگام اوسینت کردن راه می‌اندازند، گاهی هم هم نه. مثلا اگر بخواهیم برای دادگاه یک نقشه بسازیم یا بخواهیم برای یک مشتری یک نقشه‌ی شخصی‌سازی شده بسازیم با این نقشه‌های پیش‌فرض کارمان راه نمی‌افتد. برای مستندسازی نقاط مختلف روی نقشه یا کارهای دیگری از این دست، استفاده از برنامه‌های جنبی مثل scribble map کار را بسیار ساده می‌کند. با این برنامه می‌توان هر امکان نمایش دل‌خواهی را به نقشه اضافه کرد.

نمای پیش فرض ما نمایی از تمام جهان به همراه منویی با گزینه های ابتدایی است . که می‌توانیم به صورت دستی بر منطقه مورد نظر زوم کنیم یا اینکه آدرس آن را بالای صفحه وارد نماییم تا با اینکار منطقه ما نمایش داده شود .با استفاده از گزینه پایین سمت راست نمای خود را به سنتی ، ماهواره ای ، هیبریدی تغییر دهیم . با استفاده از منویی که در بالای نقشه هست می‌توانیم نمای خود را به شکل خطوط ، نوشته یا عکس اضافه کنیم بعنوان نمونه تصویر زیر برج میلاد و منطقه اطراف آن مشخص شده است

https://www.scribblemaps.com/create

سرویس Scribble Maps

سرویس Advancedbackgroundchecks

این سرویس در زمینه جستجوی افراد است که درآن خرید نسخه پولی سرویس تبلیغ می‌شود ونتایج در جستجو از بخش اصلی سایت، به‌ صورت محدود برای ما ارائه می‌شوند و شامل آدرس و شماره تلفن است.

دراین سایت به جستجوی نام LEO Laporte پرداخته‌ایم.

https://www.advancedbackgroundchecks.com

 

سرویس Advancedbackgroundchecks

 

سرویس Social Searcher

از این سرویس رایگان می‌توان برای جمع آوری اطلاعات از شبکه های اجتماعی اصلی استفاده کرد، که با جستجوی هر کلید واژه وعبارتی نتایج را از شبکه های اجتماعی مختلف مانند : توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و..به دست آوریم که با ایجاد هشدار نتیجه جدیدی از جستجو به ایمیل ما ارسال شود. همچنین مزیت استفاده ازبخش Advanced options  برای دست یابی رایگان به نتیجه بهتر با خروجی درقالب صفحه گسترده CSV  است که نتیجه جستجوی عبارت “trump” نمایش داده شده که شامل پست هایی از شبکه های اجتماعی مختلف است که این اطلاعات می‌تواند در یک صفحه گسترده با مزیت فوق العاده باشد

https://www.social-searcher.com

 

سرویس Social Searcher

 

 

سرویس Plagiarism checker

سایت زیر میتواند درصد تشابه و تقلب در مقالات را مشخص نماید:

همچنین این سایت قابلیتهای دیگری نظیر چک کردن رتبه الکسا،جستجوی معکوس عکس،کش گوگل و…را دارد

 

سرویس Plagiarism checker

 

سرویس Indeed

این سرویس، مجموعه قدرتمندی از رزومه‌ها در اختیار دارد. از آنجا که لغت رزومه در هر صفحه یک رزومه وجود ندارد، ما نمی‌توانیم اطلاعاتی که از این سرویس به دست می‌آوریم را با جستجوهای معمول خود پیدا کنید.

در زیر بخش Find Resumes نام سوژه خود را وارد می‌کنیم تا نتایج جدیدی دریافت نماییم. البته اطلاعات ارتباطی معمولاً پوشیده شده‌اند. به هرحال، جزئیات تجربیات کاری، تحصیلات و موقعیت مکانی معمولاً موجود است.

http://www.indeed.com

 

سرویس Indeed

 

سرویس Mail Tester

وقتی بر اساس آدرس ایمیل جستجو می‌کنیم و نتیجه ای در بر ندارد. باید ازصحیح وارد کردن و صحت اعتبار ایمیل مطمئن شویم. با وارد کردن ایمیل در این سرویس جستجو این امکان را به ما می‌دهد تا از فعال بودن و غیر فعال بودن اطمینان حاصل کنیم

http://mailtester.com

سرویس Mail Tester

 

سرویس www.wikileaks.org

همیشه با ترکیب هوشمندانه عملگرهای جستجو به موتور جستجو می‌گوییم که کارمن را زود تر انجام بده

مثال: جستجوی تمام فایل های PDF سایت www.wikileaks.org بدون ورود به سایت و یا استفاده از نوار جستجوی داخل سایت:

با کد زیر برای گوگل مشخص می‌شود که تمام فایلهای pdf سایت www.wikileaks.org که شامل عبارت CIA هست رو جستجوکن. برای اینکه  دقیقاً کلمه ی CIA رو جستجو کند از علامت ” در قبل و بعد از کلمه استفاده می‌کنیم.

site:wikileaks.org filetype:pdf “cia”

 

این سرویس عملگرها را بصورت هوشمندانه ترکیب می‌کند

 

سرویسToofr

بعد از ثبت نام در سرویس پولی Toofr به ما اجازه می دهد ماهیانه بیست جستجوی رایگان انجام دهیم  تا ایمیلی را حس بزنیم که بر اساس اطلاعات تعداد ایمیل های معتبر برای یک کسب و کار مشخص ارائه می‌شود.این نتایج به طور مستمر تحلیل شده و حدس ها بر اساس اطلاعات اسمی که مورد جستجو قرار گرفته ، طراحی می‌شوند.بعنوان نمونه در این سرویس به جستجوی ایمیلی در دامین مشخصی پرداخته ایم .

https://toofr.com

با این سرویس برای حدس ایمیل ماهیانه بیست جستجوی رایگان انجام می‌دهیم

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...