عنوان مرحوم هاشمی رفسنجانی بعد از فوت ایشان در بین سایت‌ها

بعد از درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جنجال‌های زیادی بر سر عنوانی که برای ایشان به کار می‌رود به وجود آمد. ما در اینجا با استفاده از عملگر :intitle   به بررسی تعداد سایت‌هایی پرداخته‌ایم که در عنوان خبری خود، ایشان را «آیت الله»، «حجت الاسلام و المسلمین»  و «حجت الاسلام» خطاب قرار داده‌اند. لذا سه جستجو جداگانه بصورت زیر، از تاریخ فوت ایشان تا  به امروز، انجام داده‌ایم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی: intitle 

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی : intitle 

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی : intitle 

بعد از انجام جستجو نتایج مشخص شد بدین ترتیب که جستجو مربوط به آیت الله تعداد  ۳۱,۷۰۰، حجت السلام و المسلمین ۴۲ و حجت الاسلام ۱۶۰ نتیجه مختلف را بدنبال داشت.

نکته مهم در اینجا اینست که برای اینکه جستجوی ما دقیقتر باشد از علامت ” ” بین عبارت مدنظر استفاده کرده ایم.

مقایسه جستجوی عنوان نام مرحوم هاشمی رفسنجانی با عملگر :intitle

 

کشف وضعیت ترافیکی اطراف ساختمان تخریب شده “پلاسکو” با استفاده از ابزارهای اوسینتی

با استفاده از نقشه‌های گوگل می‌توان از وضعیت ترافیک در سطح شهر را مطلع شد. برای این کار ابتدا وارد نقشه‌های گوگل شده و از منوی آن گزینه ترافیک را انتخاب کرده و سپس مرکز خرید پلاسکو را جستجو کرده تا مکان آن مشخص شود.

همانطور که در نقشه واضح است خطوط رنگی، میزان ترافیک آن خیابان یا منطقه را نشان می‌دهد (رنگ سبز نشان دهنده روانی ترافیک و رنگ زرشکی سنگینی ترافیک است). با انتخاب گزینه live traffic  میزان ترافیک بصورت زنده قابل مشاهده هست که با توجه به این آتش سوزی، مناطق اطراف پلاسکو خطوط کم رنگ ، ترافیک نسبتا سبک می‌باشد.

درادامه با انتخاب گزینه typical traffic (این حالت وضعیت ترافیک را در روزهای عادی و بطور میانگین نشان می‌دهد) و روزپنج شنبه ساعت ۴:۴۵ ، مشاهده می‌کنیم که در این زمان درحالت عادی ترافیک نسبتا سنگینی در آن منطقه وجود دارد.

علت تفاوت حجم ترافیکی در روزهای عادی و امروز، آتش سوزی پلاسکو و در پی آن افزایش ساعت طرح ترافیکی به ۵ عصر می‌باشد. لذا در حال حاضر ترافیک  سبکتری نسبت به روزهای عادی در آنجا وجود دارد.

کشف وضعیت ترافیکی ساختمان پلاسکو

نحوه کشف وضعیت ترافیکی اطراف ساختمان “پلاسکو” با استفاده ازابزار اوسینتی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...