انتشار ویروس های رایانه ای به زیرنویس فیلم ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وایرد، شرکت چک پوینت از بروز مشکلی در نرم افزارهای پخش آنلاین چندرسانه ای VLC، Kodi، Popcorn Time و Stremioخبر داد. اما مشکل یاد شده محدود به چند نرم افزار پخش چندرسانه‌ای خاص نیست و می‌تواند به دیگر نرم افزارهای مشابه نیز انتقال یابد.

در صورتی که کاربر زیرنویس‌های آلوده شده را بر روی رایانه خود بارگذاری کرده و از آنها برای مشاهده فیلم استفاده کند، هکرها می‌توانند کنترل رایانه وی را در دست بگیرند. این مشکل می‌تواند در صورت بازکردن فایل‌های زیرنویس بر روی گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند هم رخ دهد و لذا صدها میلیون نفر در معرض چنین آسیبی قرار دارند.

با فعال شدن این ویروس، امکان نصب بدافزارها بر روی گوشی یا رایانه برای سرقت اطلاعات ، مانند جزئیات حساب‌های بانکی و کلمات عبور هم وجود دارد.

نکته نگران کننده ناتوانی نرم افزارهای امنیتی متعارف در جهت شناسایی این نوع ویروس جدید است که از شیوه ای خاص و بی سابقه برای نفوذ به رایانه‌ها و گوشی‌ها و تلویزیون‌ها بهره می‌گیرد.

طراحان این ویروس با آپلود زیرنویس آلوده و استفاده از روش های مختلف برای توزیع آنها نگرانی‌های جدی به وجود آورده اند و لذا کاربران باید برای بارگذاری زیرنویس فیلم و سریال از این پس به سایت‌های معتبر مراجعه کنند. با این حال این شرکت چک پوینت جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده است

 

انتشار ویروس بوسیله زیر نویس فیلم

 

بازسازی تصاویر مجرمان با تحلیل فعالیت مغز قربانیان

محققان توانسته اند یک الگوریتم رایانه ای بسازند که به طور دقیق تصاویری را بازسازی کنند. آنها این تصاویر را به میمون‌ها نشان دادند و این الگوریتم توانست تصاویر را با اندازه‌گیری فعالیت مغزمیمون‌ها بازسازی کند.

آنها معتقدند می‌توان با استفاده از این یافته نوعی نرم افزار هوش مصنوعی ساخت که به ماشین کمک می‌کند با تحلیل فعالیت مغز قربانیان جنایات، صورت مجرمان را بازسازی کند.

منبع:هوش مصنوعی

بازسازی تصاویر مجرمان با تحلیل فعالیت مغز قربانیان

 

 

 

نرم افزار هک سیگنال های رادیویی :

سیگنال های رادیویی به عنوان یکی از بکر ترین منابع جمع آوری اطلاعات از فضای آزاد و جزء منابع رایگان محسوب می‌شوند که البته به طور تخصصی در یکی از شاخه‌های جمع آوری اطلاعات به نام SIGINT (سیگینت) یا سیگنال اینتلیجنس بررسی می‌شوند.

ابزاری که در لینک زیر معرفی شده، ابزاری کامل برای تست نفوذ سیگنال‌های رادیویی با قابلیت دریافت ، آنالیز و حتی رکورد و ارسال سیگنال است.

 

http://l1l.ir/1n98

نرم افزار هک سیگنال های رادیویی

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...