کلاه، نقاب و جامه سفید نماد چیست؟

کو کلاکس کلان (به انگلیسی: Ku Klux Klan) یا به اختصار (KKK) نام سازمان‌های همبسته‌ای در کشور ایالات متحده آمریکا در گذشته و امروز می‌باشد که پشتیبان برتری نژاد سفید، یهودستیزی، نژادگرایی، ضدیت با آئین کاتولیک، بومی‌گرایی و نفرت نژادی می‌باشند. آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود به اعمال غیر اخلاقی‌ای متوسل می‌شوند. برای نمونه پریشان ساختن شکل خود و ترساندن سیاهان آمریکا استفاده از ابزار ترور، خشونت و ایجاد وحشت از جمله حربه‌های آنان جهت پیشبرد عقایدشان است.

نام کوکلوس‌کلان از آمیزش واژه یونانی kuklos به معنای حلقه و واژه انگلیسی clan به معنای طایفه پدید آمده است. پیروان این سازمان کلاه، نقاب و جامه سفید برتن می‌کنند.

در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ این گروه‌ها دست به یک سری کارهای خشن مانند بمب گذاری‌هایی که به کشتار کودکان و کارگران انجامید دست می‌زدند. پدر ملکوم ایکس هم توسط افراد این گروه کشته شد.

 

کلاه ، نقاب ، جامعه سفید نام سازمان‌های همبسته‌ای در کشور ایالات متحده آمریکا

 

هکرها می‌توانند با ورود به روتر یا مودم‌های خانگی اطلاعات شما را از طریق  wifi جمع آوری کنند.

۸۸ درصد از اینترنت‌های رایگان wifi در اماکن عمومی غیر قابل اعتماد هستند. (در فرودگاه‌ها اسم wifi فرودگاه را از اطلاعات بپرسید)

 

تهدیدهای هکرهای مخرب

 

هشدار سازمان امنیتی آمریکا در مورد استفاده کاربران عمومی از دورک کدها و آگاه سازی از اهمیت تهدیدات سایبری که بدون نیاز به هک انجام می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۳ تعداد ۳۵,۰۰۰ سایت به دلیل وجود خطاهای مختلف، کاندید پذیرش ادمین جدید بودند و این اطلاعات تنها با استفاده از دورک کدها و جستجوی ابتکاری در منابع اطلاعاتی آزاد و رایگان (osint) بدست آمده است. (سند مربوط به سال ۲۰۱۴ است)

 

تصویری از هشدار سازمان امنیتی آمریکا

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...