جستجوی اشخاص در توییتر۱

یافتن پروفایل یک نفر در توییتر چندان هم ساده نیست. برخلاف فیس‌بوک و گوگل‌پلاس، اکثر کاربران توییتر از اسم واقعی خود به ‌عنوان نام کاربری استفاده نمی‌کنند. به همین خاطر برای جستجو نیاز به واسطه‌هایی داریم.

با باز کردن صفحه Who to follow یک گزینه جستجو خواهیم داشت که در آن می‌توان بر اساس نام واقعی جستجو نمود. با بررسی فهرست نتایج، می‌توانیم بر اساس عکس‌ها و توضیحات شخص مورد نظر خود را از میان سایر پروفایل‌ها پیدا کنیم. با کلیک بر نام او در نتایج، صفحه پروفایل توییتر او با اطلاعات بیشتر باز می‌شود.

این گزینه زمانی به کار می‌آید که ما نام دقیقی که هنگام ایجاد پروفایل وارد شده است، بدانیم.

https://twitter.com/who_to_follow

جستجوی اشخاص در تویتر

 

 

جستجوی اشخاص در توییتر۲

اگر از نام دقیق سوژه مطلع نباشیم ، می‌توان از سرویس Followerwonk برای یافتن پروفایل سوژه استفاده کرد. با این سرویس ما می‌توانیم پروفایل‌ها را بر اساس کلمات کلیدی جستجو کنیم. ما می‌توانیم گزینه جستجوی پیش‌فرض  Profiles را انتخاب نماییم یا گزینه  Twitter Bios Only را انتخاب کنیم.

با انتخاب گزینه More Options که در پایین بخش جستجو قرار دارد،گزینه‌های زیادی مثل جزئیات دنبال‌کنندگان، نام و مکان را در اختیار خواهیم داشت.

با جستجوی نام John Smith تعداد ۳۵۹۲۴ پروفایل توییتر برای ما ارائه می‌شود. با فیلتر کردن نتایج به شهر، تعداد توییت‌ها و … می‌توان تعداد پروفایل‌ها را به میزانی رساند که برای یافتن پروفایل مورد نظر قابل قبول باشد.

https://moz.com/followerwonk/bio

 

جستجوی اشخاص در توییتر

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید...